Onze diensten

Benieuwd naar wat wij voor jouw onderneming kunnen betekenen? Al meer dan 50 jaar bedienen wij onze klanten met het volgende:

Image
Accountancy

  • Opmaken van de jaarstukken, rekening houdende met toepasselijke fiscale regelingen die het belastbaar resultaat verminderen
  • Opstellen prognoses en haalbaarheid investeringen
  • Begeleiding startende ondernemers

Image
Administratie/Boekhouding

Hulp nodig met de boekhouding? Dit is hoe wij u kunnen ontlasten:

  • Wanneer wij uw stukken ontvangen hebben, zullen we deze in eerste instantie controleren op volledigheid. Missen we bepaalde stukken of is er enige twijfel, dan nemen wij altijd contact op.
  • Vervolgens worden de stukken op de juiste wijze gecodeerd en vastgelegd in ons boekhoudkundige programma waarna wij, indien van toepassing, de aangifte omzetbelasting indienen.
  • U ontvangt een uitdraai van de maand- of kwartaalcijfers indien gewenst.

Image
Salarisadministratie

Gaat u met personeel werken of wilt u de salarisadministratie uit handen geven? Wij verzorgen alles van A tot Z:

  • Stamkaart met gegevens van de werknemers,
  • CAO toepassing (indien gewenst),
  • Opmaak van de arbeidsovereenkomst conform de geldende wetgeving
  • Loonbelastingverklaring
  • Verwerken en toezenden van loonstroken
  • Aangiften loonheffing en pensioenheffing (indien van toepassing),
  • Bijhouden van verlofrecht van werknemers

Image
Fiscale zaken

Wij staan zowel klaar voor ondernemers als particulieren met:

  • Inkomstenbelasting PVV of Vennootschapsbelasting inclusief schatting van de te verwachten aanslagen van de Belastingdienst
  • Uitstelregeling die het mogelijk maakt om belastingaangiften op een later moment dan de standaard vastgestelde datum van de belastingdienst, in te dienen.
  • Bemiddeling bij geschillen met de Belastingdienst
  • Opstellen bezwaarprocedures tegen opgelegde feiten of aanslagen (door de Belastingdienst)
  • Begeleiding bij controle door de Belastingdienst

Prijzen

Wij bouwen op een langdurige samenwerking en begrijpen dat niet alleen de dienst maar ook de prijs-kwaliteit verhouding optimaal moet zijn. Wij hanteren het eerlijkheidsprincipe bij het bepalen van de prijs van onze diensten. Deze prijs is niet afhankelijk van het aantal geleverde stukken maar van de graad van moeilijkheid bij het verwerken hiervan. Met andere woorden; hoeveel tijd hebben wij nodig voor de verwerking van deze stukken. Het komt regelmatig voor dat de verwerking van enkele stukken in verhouding meer tijd kost dan een grotere hoeveelheid. Dit kan te maken hebben met de aard van de stukken maar ook met de wijze van levering (denk hierbij aan de schoenendoos-administratie).

Toch liever een vast tarief? Dit is zeker mogelijk. Hiervoor hanteren wij een periode van ongeveer een half jaar op uurtarief zodat wij op ervaringsbasis afspraken kunnen maken. Bij een wezenlijke afwijking in de vastgestelde tarieven achteraf, wordt in overleg met de cliënt, het tarief aangepast. Verder hanteren wij zeer concurrerende uur-prijzen, ver onder de tarieven van de grote kantoren.

Wil je een offerte aanvragen of gewoon een keer om de tafel gaan zitten om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op via e-mail info@administratiecaballero.nl of bel ons 045-5717794 en ontdek zelf onze transparante werkwijze, en concurrerende prijzen!

Administratiekantoor Caballero
Informatie

KvK: 14022900
IBAN: NL10ABNA 0448 6085 02
BTW ID: NL008527118.B.01

Cookie beleid
Privacy statement